Menu

Waarom online marketing

Door middel van online marketing kan ik jouw bedrijf laten groeien.

Een mooie responsive website hebben, is natuurlijk een goed begin, maar dat betekent nog niet dat er bezoekers/klanten op jouw website komen. Online marketing is een uitstekende manier om bezoekers aan te trekken en jouw producten/diensten aan te bieden aan de door jou gedefinieerde doelgroep!

Waarom online marketing

Door middel van online marketing kan ik jouw bedrijf laten groeien.

Een mooie responsive website hebben, is natuurlijk een goed begin, maar dat betekent nog niet dat er bezoekers/klanten op jouw website komen. Online marketing is een uitstekende manier om bezoekers aan te trekken en jouw producten/diensten aan te bieden aan de door jou gedefinieerde doelgroep!

Waarom online marketing

Door middel van online marketing kan ik jouw bedrijf laten groeien.

Een mooie responsive website hebben, is natuurlijk een goed begin, maar dat betekent nog niet dat er bezoekers/klanten op jouw website komen. Online marketing is een uitstekende manier om bezoekers aan te trekken en jouw producten/diensten aan te bieden aan de door jou gedefinieerde doelgroep!

Waarom online marketing

Door middel van online marketing kan ik jouw bedrijf laten groeien.

Een mooie responsive website hebben, is natuurlijk een goed begin, maar dat betekent nog niet dat er bezoekers/klanten op jouw website komen. Online marketing is een uitstekende manier om bezoekers aan te trekken en jouw producten/diensten aan te bieden aan de door jou gedefinieerde doelgroep!

AdWords

Duizenden bedrijven gebruiken Google AdWords om effectieve online advertenties te maken om zo diensten en producten aan te bieden aan potentiële klanten.

Er zijn een aantal redenen waarom Google AdWords hier zo’n ontzettend goede tool voor is, namelijk:

Snel resultaat

In tegenstelling tot organisch zoekresultaat (SEO: search engine optimisation) gaat adverteren met AdWords een stuk sneller en is er relatief gezien erg snel resultaat uit te halen. Met SEO gaat dit een stuk trager. Wil je snel resultaat uit jouw website, kies dan voor AdWords.

Schaalbaar

Google Adwords is schaalbaar. Natuurlijk kost het tijd om de advertenties op te zetten en om erachter te komen welke advertenties wel en niet werken, maar zodra dat eenmaal staat kan er ontzettend makkelijk geschaald worden.

Budget

Het handige van AdWords ten opzichte van offline marketing is dat budgetten gemakkelijk en direct aangepast kunnen worden. Het is mogelijk om precies aan te geven welk budget er voor welke advertentie gebruikt wordt.

Meetbaar

Meetbaarheid is het grote voorbeeld van Google AdWords.

Het is mogelijk om precies in te zien welke campagne het meeste succes heeft. Doordat alle data bij wordt gehouden, is het duidelijke welke campagnes en advertenties goed werken en welke kleine aanpassingen nodig hebben.

Flexibel

Adwords is flexibel, het is mogelijk om vele advertenties te maken voor alle diensten/ producten die jij aanbiedt! De advertenties kunnen geperfectioneerd worden, zodat jij precies jouw doelgroep bereikt. Het is mogelijk om op locatie, geslacht, leeftijd, taal, device van de gebruiker en zelfs op een bepaald tijdstip te adverteren.

Google AdWords

Adwords

Duizenden bedrijven gebruiken Google AdWords om effectieve online advertenties te maken om zo diensten en producten aan te bieden aan potentiële klanten.

Er zijn een aantal redenen waarom Google AdWords hier zo’n ontzettend goede tool voor is, namelijk:

Snel resultaat

In tegenstelling tot organisch zoekresultaat (SEO: search engine optimisation) gaat adverteren met AdWords een stuk sneller en is er relatief gezien erg snel resultaat uit te halen. Met SEO gaat dit een stuk trager. Wil je snel resultaat uit jouw website, kies dan voor AdWords.

Schaalbaar

Google Adwords is schaalbaar. Natuurlijk kost het tijd om de advertenties op te zetten en om erachter te komen welke advertenties wel en niet werken, maar zodra dat eenmaal staat kan er ontzettend makkelijk geschaald worden.

Budget

Het handige van AdWords ten opzichte van offline marketing is dat budgetten gemakkelijk en direct aangepast kunnen worden. Het is mogelijk om precies aan te geven welk budget er voor welke advertentie gebruikt wordt.

Meetbaar

Meetbaarheid is het grote voorbeeld van Google AdWords.

Het is mogelijk om precies in te zien welke campagne het meeste succes heeft. Doordat alle data bij wordt gehouden, is het duidelijke welke campagnes en advertenties goed werken en welke kleine aanpassingen nodig hebben.

Flexibel

Adwords is flexibel. Het is mogelijk om vele advertenties te maken voor alle diensten/ producten die jij aanbiedt! De advertenties kunnen geperfectioneerd worden, zodat jij precies jouw doelgroep bereikt. Het is mogelijk om op locatie, geslacht, leeftijd, taal, device van de gebruiker en zelfs op een bepaald tijdstip te adverteren.

Google AdWords

Adwords

Duizenden bedrijven gebruiken Google AdWords om effectieve online advertenties te maken om zo diensten en producten aan te bieden aan potentiële klanten.

Er zijn een aantal redenen waarom Google AdWords hier zo’n ontzettend goede tool voor is, namelijk:

Snel resultaat

In tegenstelling tot organisch zoekresultaat (SEO: search engine optimisation) gaat adverteren met AdWords een stuk sneller en is er relatief gezien erg snel resultaat uit te halen. Met SEO gaat dit een stuk trager. Wil je snel resultaat uit jouw website, kies dan voor AdWords.

Schaalbaar

Google Adwords is schaalbaar. Natuurlijk kost het tijd om de advertenties op te zetten en om erachter te komen welke advertenties wel en niet werken, maar zodra dat eenmaal staat kan er ontzettend makkelijk geschaald worden.

Budget

Het handige van AdWords ten opzichte van offline marketing is dat budgetten gemakkelijk en direct aangepast kunnen worden. Het is mogelijk om precies aan te geven welk budget er voor welke advertentie gebruikt wordt.

Meetbaar

Meetbaarheid is het grote voorbeeld van Google AdWords.

Het is mogelijk om precies in te zien welke campagne het meeste succes heeft. Doordat alle data bij wordt gehouden is het duidelijke welke campagnes en advertenties goed werken en welke kleine aanpassingen nodig hebben.

Flexibel

Adwords is flexibel. Het is mogelijk om vele advertenties te maken voor alle diensten/ producten die jij aanbiedt! De advertenties kunnen geperfectioneerd worden, zodat jij precies jouw doelgroep bereikt. Het is mogelijk om op locatie, geslacht, leeftijd, taal, device van de gebruiker en zelfs op een bepaald tijdstip te adverteren.

AdWords

Duizenden bedrijven gebruiken Google AdWords om effectieve online advertenties te maken om zo diensten en producten aan te bieden aan potentiële klanten.

Er zijn een aantal redenen waarom Google AdWords hier zo’n ontzettend goede tool voor is, namelijk:

Snel resultaat

In tegenstelling tot organisch zoekresultaat (SEO: search engine optimisation) gaat adverteren met AdWords een stuk sneller en is er relatief gezien erg snel resultaat uit te halen. Met SEO gaat dit een stuk trager. Wil je snel resultaat uit jouw website, kies dan voor AdWords.

Schaalbaar

Google Adwords is schaalbaar. Natuurlijk kost het tijd om de advertenties op te zetten en om erachter te komen welke advertenties wel en niet werken, maar zodra dat eenmaal staat kan er ontzettend makkelijk geschaald worden.

Budget

Het handige van AdWords ten opzichte van offline marketing is dat budgetten gemakkelijk en direct aangepast kunnen worden. Het is mogelijk om precies aan te geven welk budget er voor welke advertentie gebruikt wordt.

Meetbaar

Meetbaarheid is het grote voorbeeld van Google AdWords.

Het is mogelijk om precies in te zien welke campagne het meeste succes heeft. Doordat alle data bij wordt gehouden, is het duidelijke welke campagnes en advertenties goed werken en welke kleine aanpassingen nodig hebben.

Flexibel

Adwords is flexibel. Het is mogelijk om vele advertenties te maken voor alle diensten/ producten die jij aanbiedt! De advertenties kunnen geperfectioneerd worden, zodat jij precies jouw doelgroep bereikt. Het is mogelijk om op locatie, geslacht, leeftijd, taal, device van de gebruiker en zelfs op een bepaald tijdstip te adverteren.

Facebook

Wat zijn de voordelen van adverteren op Facebook

Facebookadvertenties vergroten je bereik en naamsbekendheid en ze verhogen het aantal bezoekers en acties op je website.

  • Betaalbare advertenties
  • Groot bereik
  • Specifieke targeting op basis van interesses en demografische kenmerken van je doelgroep

Wat zijn Facebookadvertenties?

Het is met Facebookadvertenties mogelijk om betaalde berichten te plaatsen op en naast de tijdlijn van Facebook gebruikers. Het is mogelijk om zelf de doelgroep, het budget en de inhoud van de Facebook advertenties in te stellen.

Adverteren op Facebook is een combinatie van Push en Pull marketing. Er wordt informatie gepushed naar je doelgroep om die vervolgens met “call to actions” naar je website te leiden. Facebook weet ontzettend veel van gebruikers, wie het zijn, welke regio ze wonen en wat ze leuk vinden. Hierdoor kan er heel gericht geadverteerd worden op een specifieke doelgroep.

Nadat de advertenties zijn ontworpen worden deze automatisch op de tijdlijn van de door jou gekozen doelgroep geplaatst. Er hoeft dus niet eerst gezocht te worden naar een product of dienst door een Facebook gebruiker.

Facebook

Facebook

Wat zijn de voordelen van adverteren op Facebook

Facebookadvertenties vergroten je bereik en naamsbekendheid en ze verhogen het aantal bezoekers en acties op je website.

  • Betaalbare advertenties
  • Groot bereik
  • Specifieke targeting op basis van interesses en demografische kenmerken van je doelgroep

Wat zijn Facebookadvertenties?

Het is met Facebookadvertenties mogelijk om betaalde berichten te plaatsen op en naast de tijdlijn van Facebook gebruikers. Het is mogelijk om zelf de doelgroep, het budget en de inhoud van de Facebook advertenties in te stellen.

Adverteren op Facebook is een combinatie van Push en Pull marketing. Er wordt informatie gepushed naar je doelgroep om die vervolgens met “call to actions” naar je website te leiden. Facebook weet ontzettend veel van gebruikers, wie het zijn, welke regio ze wonen en wat ze leuk vinden. Hierdoor kan er heel gericht geadverteerd worden op een specifieke doelgroep.

Nadat de advertenties zijn ontworpen worden deze automatisch op de tijdlijn van de door jou gekozen doelgroep geplaatst. Er hoeft dus niet eerst gezocht te worden naar een product of dienst door een Facebook gebruiker.

Facebook

Facebook

Wat zijn de voordelen van adverteren op Facebook

Facebookadvertenties vergroten je bereik en naamsbekendheid en ze verhogen het aantal bezoekers en acties op je website.

  • Betaalbare advertenties
  • Groot bereik
  • Specifieke targeting op basis van interesses en demografische kenmerken van je doelgroep

Wat zijn Facebookadvertenties?

Het is met Facebookadvertenties mogelijk om betaalde berichten te plaatsen op en naast de tijdlijn van Facebook gebruikers. Het is mogelijk om zelf de doelgroep, het budget en de inhoud van de Facebook advertenties in te stellen.

Adverteren op Facebook is een combinatie van Push en Pull marketing. Er wordt informatie gepushed naar je doelgroep om die vervolgens met “call to actions” naar je website te leiden. Facebook weet ontzettend veel van gebruikers, wie het zijn, welke regio ze wonen en wat ze leuk vinden. Hierdoor kan er heel gericht geadverteerd worden op een specifieke doelgroep.

Nadat de advertenties zijn ontworpen worden deze automatisch op de tijdlijn van de door jou gekozen doelgroep geplaatst. Er hoeft dus niet eerst gezocht te worden naar een product of dienst door een Facebook gebruiker.

Facebook

Wat zijn de voordelen van adverteren op Facebook

Facebookadvertenties vergroten je bereik en naamsbekendheid en ze verhogen het aantal bezoekers en acties op je website.

  • Betaalbare advertenties
  • Groot bereik
  • Specifieke targeting op basis van interesses en demografische kenmerken van je doelgroep

Wat zijn Facebookadvertenties?

Het is met Facebookadvertenties mogelijk om betaalde berichten te plaatsen op en naast de tijdlijn van Facebook gebruikers. Het is mogelijk om zelf de doelgroep, het budget en de inhoud van de Facebook advertenties in te stellen.

Adverteren op Facebook is een combinatie van Push en Pull marketing. Er wordt informatie gepushed naar je doelgroep om die vervolgens met “call to actions” naar je website te leiden. Facebook weet ontzettend veel van gebruikers, wie het zijn, welke regio ze wonen en wat ze leuk vinden. Hierdoor kan er heel gericht geadverteerd worden op een specifieke doelgroep.

Nadat de advertenties zijn ontworpen worden deze automatisch op de tijdlijn van de door jou gekozen doelgroep geplaatst. Er hoeft dus niet eerst gezocht te worden naar een product of dienst door een Facebook gebruiker.

Zien wat ik kan?

Zien wat ik kan?

Contact