Menu

Mijn klanten

Zorgstandaard Psychose

Communicatie tussen psycholoog en cliënt bevorderd door middel van de Design Thinking methode. Via deze manier de geestelijke gezondheidszorg verbeterd.

  • Webshop ontwikkeld
  • gecompliceerde prijs-calculator ontwikkelt zodat elk product verkocht kan worden
  • Website van het Whisky Evenement Leeuwarden ontwikkeld
  • Hosting en onderhoud
  • Tweetal webshops ontwikkeld
  • Strategisch meedenken over plaatsing van producten in de markt
  • Hosting en onderhoud
  • Website ontwikkeld
  • Meedenken over ontwerp en doel van website
  • Advies op het gebied van online marketing

 

  • Website ontwikkeld
  • Gecompliceerde Agenda tool ingebouwd
  • Connectie tussen de website en Twitter leggen
  • Facebook campagnes
  • Consistent Facebook posts ontwikkelen
  • Website ontwikkeld
  • Binnen 1 week hele project afgerond omdat de website klaar moest zijn voor een beurs

Mijn klanten

Zorgstandaard Psychose

Communicatie tussen psycholoog en cliënt bevorderd door middel van de Design Thinking methode. Via deze manier de geestelijke gezondheidszorg verbeterd.

  • Webshop ontwikkeld
  • gecompliceerde prijs-calculator ontwikkelt zodat elk product verkocht kan worden
  • Website van het Whisky Evenement Leeuwarden ontwikkeld
  • Hosting en onderhoud
  • Tweetal webshops ontwikkeld
  • Strategisch meedenken over plaatsing van producten in de markt
  • Hosting en onderhoud
  • Website ontwikkeld
  • Gecompliceerde Agenda tool ingebouwd
  • Connectie tussen de website en Twitter leggen
  • Website ontwikkeld
  • Binnen 1 week hele project afgerond omdat de website klaar moest zijn voor een beurs
  • Facebook campagnes
  • Consistent Facebook posts ontwikkelen
  • Website ontwikkeld
  • Meedenken over ontwerp en doel van website
  • Advies op het gebied van online marketing

 

Mijn klanten

GGZ
GGZ
Harmonie
Abfrizo
Cc-cosmetics
Gaston-custom-insoles
Virtuprove
Vloermarkt
IPF
GGZHarmonieAbfrizoCc CosmeticsGaston Custom InsolesVirtuproveVloermarktIPF

Mijn klanten

Zorgstandaard Psychose

Communicatie tussen psycholoog en cliënt bevorderd door middel van de Design Thinking methode. Via deze manier de geestelijke gezondheidszorg verbeterd.

  • Webshop ontwikkeld
  • gecompliceerde prijs-calculator ontwikkelt zodat elk product verkocht kan worden
  • Website van het Whisky Evenement Leeuwarden ontwikkeld
  • Hosting en onderhoud
  • Tweetal webshops ontwikkeld
  • Strategisch meedenken over plaatsing van producten in de markt
  • Hosting en onderhoud
  • Website ontwikkeld
  • Gecompliceerde Agenda tool ingebouwd
  • Connectie tussen de website en Twitter leggen
  • Facebook campagnes
  • Consistent Facebook posts ontwikkelen
  • Website ontwikkeld
  • Binnen 1 week hele project afgerond omdat de website klaar moest zijn voor een beurs
  • Website ontwikkeld
  • Meedenken over ontwerp en doel van website
  • Advies op het gebied van online marketing

 

Uitgelichte projecten

Wat was de uitdaging?

Whiskyleeuwarden.nl moest een zeer duidelijke sfeer overbrengen. Het doel van de website is om potentiële bezoekers te informeren en enthousiast te maken voor het Whisky Evenement Leeuwarden 2017. Zodra de bezoeker enthousiast is moet er een duidelijke en makkelijke vervolgstap komen om een kaartje te kopen. Dit allemaal moest in een kort tijdsbestek omdat het programmaboekje van de Harmonie er aan zat te komen.

Hoe heb ik Rijno geholpen?

De communicatie tussen Rijno en mij was helder, Rijno gaf aan wat ongeveer de bedoeling was en ik anticipeerde daarop. Ik dacht mee over hoe we de sfeer het beste over zouden kunnen brengen op de bezoeker en hoe de kaartverkoop gestimuleerd zou kunnen worden door middel van de website.

Gebruikte technieken

Het CMS achter de website is WordPress. WordPress is makkelijk te gebruiken voor de eindgebruiker, zo kan Rijno zelf gemakkelijk tekst en afbeeldingen wijzigen.

Alle websites en webshops die ik ontwikkel zijn Responsive. Dit betekent dat de website er niet alleen goed uit ziet op de desktop maar ook goed werkt op Tablet en Smartphone.

Rijno Ernsten

“Als Stadsschouwburg De Harmonie zijn wij al 4 jaar organisator van het Leeuwarder Whisky Evenement. In deze vier jaar is het festival gegroeid van ca 100 bezoekers naar ruim 500 bezoekers. Om nog meer bezoekers naar het festival te trekken was het noodzakelijk de marketing en communicatie verder te professionaliseren. Een onmisbaar onderdeel is dan natuurlijk een passende website.

In Max Schurer vonden we een luisterend oor die exact aanvoelde waar de website aan moest voldoen. Max wist de website zo te maken dat niet alleen onze wensen er in verwerkt zijn, maar ook de bezoekers van de website er alle informatie over het festival eenvoudig kunnen opzoeken. De duidelijk manier van communiceren met Max en de  aangedragen handleidingen hebben ons enorm geholpen om tot het huidige resultaat te komen.”

Wat was de uitdaging?

Whiskyleeuwarden.nl moest een zeer duidelijke sfeer overbrengen. Het doel van de website is om potentiële bezoekers te informeren en enthousiast te maken voor het Whisky Evenement Leeuwarden 2017. Zodra de bezoeker enthousiast is moet er een duidelijke en makkelijke vervolgstap komen om een kaartje te kopen. Dit allemaal moest in een kort tijdsbestek omdat het programmaboekje van de Harmonie er aan zat te komen.

Hoe heb ik Rijno geholpen?

De communicatie tussen Rijno en mij was helder, Rijno gaf aan wat ongeveer de bedoeling was en ik anticipeerde daarop. Ik dacht mee over hoe we de sfeer het beste over zouden kunnen brengen op de bezoeker en hoe de kaartverkoop gestimuleerd zou kunnen worden door middel van de website.

Gebruikte technieken

Het CMS achter de website is WordPress. WordPress is makkelijk te gebruiken voor de eindgebruiker, zo kan Rijno zelf gemakkelijk tekst en afbeeldingen wijzigen.

Alle websites en webshops die ik ontwikkel zijn Responsive. Dit betekent dat de website er niet alleen goed uit ziet op de desktop maar ook goed werkt op Tablet en Smartphone.

Rijno Ernsten

“Als Stadsschouwburg De Harmonie zijn wij al 4 jaar organisator van het Leeuwarder Whisky Evenement. In deze vier jaar is het festival gegroeid van ca 100 bezoekers naar ruim 500 bezoekers. Om nog meer bezoekers naar het festival te trekken was het noodzakelijk de marketing en communicatie verder te professionaliseren. Een onmisbaar onderdeel is dan natuurlijk een passende website.

In Max Schurer vonden we een luisterend oor die exact aanvoelde waar de website aan moest voldoen. Max wist de website zo te maken dat niet alleen onze wensen er in verwerkt zijn, maar ook de bezoekers van de website er alle informatie over het festival eenvoudig kunnen opzoeken. De duidelijk manier van communiceren met Max en de  aangedragen handleidingen hebben ons enorm geholpen om tot het huidige resultaat te komen.”

Whiskyleeuwarden.nl moest een zeer duidelijke sfeer overbrengen. Het doel van de website is om potentiële bezoekers te informeren en enthousiast te maken voor het Whisky Evenement Leeuwarden 2017. Zodra de bezoeker enthousiast is moet er een duidelijke en makkelijke vervolgstap komen om een kaartje te kopen. Dit allemaal moest in een kort tijdsbestek omdat het programmaboekje van de Harmonie er aan zat te komen.

De communicatie tussen Rijno en mij was helder, Rijno gaf aan wat ongeveer de bedoeling was en ik anticipeerde daarop. Ik dacht mee over hoe we de sfeer het beste over zouden kunnen brengen op de bezoeker en hoe de kaartverkoop gestimuleerd zou kunnen worden door middel van de website.

Het CMS achter de website is WordPress. WordPress is makkelijk te gebruiken voor de eindgebruiker, zo kan Rijno zelf gemakkelijk tekst en afbeeldingen wijzigen.

Alle websites en webshops die ik ontwikkel zijn Responsive. Dit betekent dat de website er niet alleen goed uit ziet op de desktop maar ook goed werkt op Tablet en Smartphone.

Rijno Ernsten

“Als Stadsschouwburg De Harmonie zijn wij al 4 jaar organisator van het Leeuwarder Whisky Evenement. In deze vier jaar is het festival gegroeid van ca 100 bezoekers naar ruim 500 bezoekers. Om nog meer bezoekers naar het festival te trekken was het noodzakelijk de marketing en communicatie verder te professionaliseren. Een onmisbaar onderdeel is dan natuurlijk een passende website.

In Max Schurer vonden we een luisterend oor die exact aanvoelde waar de website aan moest voldoen. Max wist de website zo te maken dat niet alleen onze wensen er in verwerkt zijn, maar ook de bezoekers van de website er alle informatie over het festival eenvoudig kunnen opzoeken. De duidelijk manier van communiceren met Max en de  aangedragen handleidingen hebben ons enorm geholpen om tot het huidige resultaat te komen.”

Wat was de uitdaging?

De droom van Alain was om verzorgingsproducten op de markt te brengen genaamd Badlabco & Goodvirtuesco. Deze producten worden al veel verkocht in Azië maar zijn nog nauwelijks bekend in Europa. Alain zag hier een kans maar wist alleen nog niet hoe deze ingevuld moest gaan worden.

Hoe heb ik Alain geholpen?

Om dit te bereiken heeft Alain mij gevraagd om hierbij te helpen en mee te denken. De oplossing die we samen hebben bedacht zijn twee webshops geworden. Deze verzamelen belangrijke data voor zijn bedrijf en ik help Alain met het begrijpen hiervan. Alain verkoopt zijn producten nu in Nederland en Engeland en wil binnenkort zelfs nog verder uitbreiden!

Gebruikte technieken

Het CMS achter de websites is WordPress. WordPress is makkelijk te gebruiken voor de eindgebruiker en Alain kan zelf bestellingen zien en afhandelen, aanpassingen doen, producten toevoegen en prijzen wijzigen.

Alle websites en webshops die ik ontwikkel zijn Responsive. Dit betekent dat de website er niet alleen goed uit ziet op de desktop maar ook goed werkt op Tablet en Smartphone.

WooCommerce is gebruikt om de techniek achter de webwinkel te zetten. WooCommerce is de meest gebruikte webshop plug-in voor kleine tot middelgrote bedrijven. Woocommerce is erg gebruikersvriendelijk en goed beveiligd.

Er zijn verschillende API’s gekoppeld aan de webshop, deze maken het mogelijk om verschillende betalingsmethodes toe te voegen, de boekhouding overzichtelijk te houden en de verzending te optimaliseren.

Alain van Damme

Ik heb een kans gekregen om een badproductenlijn die erg populair is in Azië op te zetten in Nederland. Om dit te bereiken heb ik Max gevraagd mee te denken en hierbij te helpen. De oplossing die we samen hebben bedacht is een webshop geworden. Door de technieken die Max heeft aanbevolen en toegepast weet ik wie mijn bezoekers zijn en wat zij op mijn webshop doen.

De webshops zijn goed gelukt en ben erg tevreden over de  communicatie tijdens het ontwikkelproces. Max luisterde naar mijn wensen en kwam met goede suggesties.

De droom van Alain was om verzorgingsproducten voor mannen op de markt te brengen genaamd Badlabco. Dit product wordt al veel verkocht in Azië maar is nog nauwelijks bekend in Europa. Alain zag hier een kans maar wist alleen nog niet hoe deze ingevuld moest gaan worden.

Om dit te bereiken heeft Alain mij gevraagd om hierbij te helpen en mee te denken. De oplossing die we samen hebben bedacht is een webshop geworden. Dit platform verzameld belangrijke data voor zijn bedrijf en wij helpen Alain met het begrijpen hiervan. Alain verkoopt zijn producten nu en wil binnenkort zelfs uitbreiden naar het buitenland!

Het CMS achter de website is WordPress. WordPress is makkelijk te gebruiken voor de eindgebruiker en Alain kan zelf bestellingen zien en afhandelen, aanpassingen doen, producten toevoegen en prijzen wijzigen.

WooCommerce is gebruikt om de techniek achter de webwinkel te zetten. WooCommerce is de meest gebruikte webshop plug-in voor kleine tot middelgrote bedrijven. Woocommerce is erg gebruikersvriendelijk en goed beveiligd.

Er zijn verschillende API’s gekoppeld aan de webshop, deze maken het mogelijk om verschillende betalingsmethodes toe te voegen, de boekhouding overzichtelijk te houden en de verzending te optimaliseren.

Alle websites en webshops die ik ontwikkel zijn Responsive. Dit betekent dat de website er niet alleen goed uit ziet op de desktop maar ook goed werkt op Tablet en Smartphone.

Alain van Damme

Ik heb een kans gekregen om een badproductenlijn die erg populair is in Azië op te zetten in Nederland. Om dit te bereiken heb ik Max gevraagd mee te denken en hierbij te helpen. De oplossing die we samen hebben bedacht is een webshop geworden. Door de technieken die Max heeft aanbevolen en toegepast weet ik wie mijn bezoekers zijn en wat zij op mijn webshop doen.

De webshop is goed gelukt en ben erg tevreden over de  communicatie tijdens het ontwikkelproces. Max luisterde naar mijn wensen en kwam met goede suggesties.

Wat was de uitdaging?

De uitdaging voor dit project was om consistent te blijven in het ontwerp, zodat het duidelijk werd dat beide websites binnen dezelfde organisatie horen. Energymovesyou en Itmovesyou zijn uniek in zijn bestaan en zijn als enige in Nederland gespecialiseerd in Loopbaanbegeleiding en outplacement . Lars Timmermans en Douwe Rypkema hebben gevraagd om een oplossing te bedenken die het mogelijk maakt om de juiste informatie en contactpunten te verstrekken aan werkzoekenden.

Hoe heb ik Energymovesyou geholpen?

De oplossing die wij samen hebben bedacht zijn twee responsive websites met een zakelijke uitstraling. De gegevens van de bezoeker worden bijgehouden en de websites zijn gericht op conversie.

Ook heb ik de techniek van Hotjar toegepast. Dit maakt het mogelijk om te zien wat bezoekers doen op de website, waar ze op klikken en hoe ze door de website heen navigeren. Dit maakt het mogelijk om de website zo goed mogelijk te optimaliseren voor de werkzoekende.

Gebruikte technieken

Het CMS achter de websites is WordPress. WordPress is makkelijk te gebruiken voor de eindgebruiker, zo kan Lars zelf gemakkelijk tekst en afbeeldingen wijzigen.

Alle websites en webshops die ik ontwikkel zijn Responsive. Dit betekent dat de website er niet alleen goed uit ziet op de desktop maar ook goed werkt op Tablet en Smartphone.

Lars Timmermans & Douwe Rypkema

“Max denkt goed mee over de probleemstelling en komt met goede suggesties. De communicatie is helder en er kan snel worden gehandeld als dat nodig is.  Het eindresultaat zijn twee mooie responsive websites met een professionele uitstraling waar wij erg tevreden mee zijn!”

EnergyMovesYou is de enige organisatie in Nederland die gespecialiseerd is in loopbaanbegeleiding en outplacement van energie-professionals. Lars Timmermans en Douwe Rypkema hebben gevraagd om een oplossing te bedenken die het mogelijk maakt om de juiste informatie en contactpunten te verstrekken aan werkzoekenden.

De oplossing die ik samen met Energymovesyou heb bedacht is een responsive website geworden die een zakelijke uitstraling heeft, gegevens van bezoekers bijhoudt en gericht is op conversie.

Ook hebben wij de techniek van Hotjar toegepast. Dit maakt het mogelijk om te zien wat bezoekers doen op de website, waar ze op klikken en hoe ze door de website heen navigeren. Dit maakt het mogelijk om de website zo goed mogelijk te optimaliseren voor de werkzoekende.

Het CMS achter de website is WordPress. WordPress is makkelijk te gebruiken voor de eindgebruiker, zo kunnen Lars en Douwe zelf gemakkelijk tekst en afbeeldingen wijzigen.

Alle websites en webshops die ik ontwikkel zijn Responsive. Dit betekent dat de website er niet alleen goed uit ziet op de desktop maar ook goed werkt op Tablet en Smartphone.

Lars Timmermans & Douwe Rypkema

“Max denkt goed mee over de probleemstelling en komt met goede suggesties. De communicatie is helder en er kan snel worden gehandeld als dat nodig is. Ook voor Energymovesyou was dit het geval. Het eindresultaat is een mooie responsive website met een professionele uitstraling waar wij erg tevreden mee zijn!”

Wat was de uitdaging?

Het Innovatiepact Friesland is het samenwerkingsverband tussen het Friese hoger onderwijs, het beroepsonderwijs, het bedrijfsleven, de provincie Fryslân en de F4 (Leeuwarden, Heerenveen, Smallingerland en Sudwest Fryslân).
Als strategisch platform zet het Innovatiepact Fryslân zich in om de innovatiekracht en het ondernemerschap van de provincie te versterken. De uitdaging was om dit in één platform te combineren zonder de focus te verliezen omdat het platform is voor verschillende gebruikers bedoeld is.

Hoe heb ik Bertwin geholpen?

Om dit te bereiken heb ik met Bertwin Kampman meegedacht en het platform een vorm gegeven. De beste vorm voor dit idee is een website geworden waar bezoekers alle innovatieve evenementen in Friesland kunnen inzien. Ook is het mogelijk om het laatste nieuws te lezen dat betrekking heeft op innovatie binnen Friesland.

Gebruikte technieken

Het CMS achter de website is WordPress. WordPress is makkelijk te gebruiken voor de eindgebruiker, zo kan Bertwin zelf gemakkelijk tekst en afbeeldingen wijzigen.

Alle websites en webshops die ik ontwikkel zijn Responsive. Dit betekent dat de website er niet alleen goed uit ziet op de desktop maar ook goed werkt op Tablet en Smartphone.

Om alle innovatieve evenementen in Friesland op een gebruiksvriendelijke manier aan de bezoeker te tonen is er een agenda ontwikkeld waar Innovatiepact Friesland zelf evenementen aan kan toevoegen, aanpassen en verwijderen.

Inqubator en Innovatiepact Friesland zijn erg actief op Twitter. Om de nieuwswaarde van de website te vergroten is er gekozen voor een Real time Twitter integratie op de website waardoor de Twitter updates automatisch op de website terecht komen.

Bertwin Kampman

“Als strategisch platform zet het Innovatiepact Fryslân zich in om de innovatiekracht en het ondernemerschap van de provincie te versterken. De website die ik voor ogen had was strak, professioneel en representatief. Max heeft bewezen dat hij veel expertise heeft op het gebied van webdevelopment en is altijd helder geweest in de communicatie.”

Wat was de uitdaging?

Het Innovatiepact Friesland is het samenwerkingsverband tussen het Friese hoger onderwijs, het beroepsonderwijs, het bedrijfsleven, de provincie Fryslân en de F4 (Leeuwarden, Heerenveen, Smallingerland en Sudwest Fryslân).
Als strategisch platform zet het Innovatiepact Fryslân zich in om de innovatiekracht en het ondernemerschap van de provincie te versterken. De uitdaging was om dit in één platform te combineren zonder de focus te verliezen omdat het platform is voor verschillende gebruikers bedoeld is.

Hoe heb ik Bertwin geholpen?

Om dit te bereiken heb ik met Bertwin Kampman meegedacht en het platform een vorm gegeven. De beste vorm voor dit idee is een website geworden waar bezoekers alle innovatieve evenementen in Friesland kunnen inzien. Ook is het mogelijk om het laatste nieuws te lezen dat betrekking heeft op innovatie binnen Friesland.

Gebruikte technieken

Het CMS achter de website is WordPress. WordPress is makkelijk te gebruiken voor de eindgebruiker, zo kan Bertwin zelf gemakkelijk tekst en afbeeldingen wijzigen.

Alle websites en webshops die ik ontwikkel zijn Responsive. Dit betekent dat de website er niet alleen goed uit ziet op de desktop maar ook goed werkt op Tablet en Smartphone.

Om alle innovatieve evenementen in Friesland op een gebruiksvriendelijke manier aan de bezoeker te tonen is er een agenda ontwikkeld waar Innovatiepact Friesland zelf evenementen aan kan toevoegen, aanpassen en verwijderen.

Inqubator en Innovatiepact Friesland zijn erg actief op Twitter. Om de nieuwswaarde van de website te vergroten is er gekozen voor een Real time Twitter integratie op de website waardoor de Twitter updates automatisch op de website terecht komen.

Bertwin Kampman

“Als strategisch platform zet het Innovatiepact Fryslân zich in om de innovatiekracht en het ondernemerschap van de provincie te versterken. De website die ik voor ogen had was strak, professioneel en representatief. Max heeft bewezen dat hij veel expertise heeft op het gebied van webdevelopment en is altijd helder geweest in de communicatie.”

Het Innovatiepact Friesland is het samenwerkingsverband tussen het Friese hoger onderwijs, het beroepsonderwijs, het bedrijfsleven, de provincie Fryslân en de F4 (Leeuwarden, Heerenveen, Smallingerland en Sudwest Fryslân).
Als strategisch platform zet het Innovatiepact Fryslân zich in om de innovatiekracht en het ondernemerschap van de provincie te versterken. De uitdaging was om dit in één platform te combineren zonder de focus te verliezen omdat het platform is voor verschillende gebruikers bedoeld is.

Om dit te bereiken heb ik met Bertwin Kampman meegedacht en het platform een vorm gegeven. De beste vorm voor dit idee is een website geworden waar bezoekers alle innovatieve evenementen in Friesland kunnen inzien. Ook is het mogelijk om het laatste nieuws te lezen dat betrekking heeft op innovatie binnen Friesland.

Het CMS achter de website is WordPress. WordPress is makkelijk te gebruiken voor de eindgebruiker, zo kunnen Lars en Douwe zelf gemakkelijk tekst en afbeeldingen wijzigen.

Alle websites en webshops die ik ontwikkel zijn Responsive. Dit betekent dat de website er niet alleen goed uit ziet op de desktop maar ook goed werkt op Tablet en Smartphone.

Om alle innovatieve evenementen in Friesland op een gebruiksvriendelijke manier aan de bezoeker te tonen is er een agenda ontwikkeld waar Innovatiepact Friesland zelf evenementen aan kan toevoegen, aanpassen en verwijderen.

Inqubator en Innovatiepact Friesland zijn erg actief op Twitter. Om de nieuwswaarde van de website te vergroten is er gekozen voor een Real time Twitter integratie op de website waardoor de Twitter updates automatisch op de website terecht komen.

Lars Timmermans & Douwe Rypkema

“Max denkt goed mee over de probleemstelling en komt met goede suggesties. De communicatie is helder en er kan snel worden gehandeld als dat nodig is. Ook voor Energymovesyou was dit het geval. Het eindresultaat is een mooie responsive website met een professionele uitstraling waar wij erg tevreden mee zijn!”

Een keer koffie drinken?
Contact